Dumnezeu poartă de grijă în mijlocul provocărilor

Călătoria pe drumurile naționale 4 și 6 din Madagascar a fost o călătorie îndelungată și a necesitat un efort susținut: la plecare am parcurs distanța de 1122 de kilometri în 2 zile și jumătate: în prima zi 573 de kilometri în 15 ore, a doua zi 416 kilometri în 13 ore și a treia zi 133 kilometri în 4 ore și jumătate. La întoarcere am parcurs această distanță în două zile pline și fără să ne oprim să mâncăm prânzul, am condus aproximativ 16 ore pe zi pentru a putea ajunge la destinație. Domnul ne-a dat har, ne-a păzit în călătorie și fetițele noastre au rezistat miraculos la această călătorie. Însă eforturile și luptele nu s-au rezumat doar la drum, după biruințele avute la conferință și bisericile vizitate duminică, ci au continuat având parte și de o încercare de moment – Alina și Elisa au început cu o enterocolită foarte puternică, iar eu am urmat la o zi după ele. Niciodată nu am experimentat așa o enterocolită puternică în viața noastră. Patru zile am stat doar în cameră, am mâncat doar pâine prăjită și de două ori orez simplu. Domnul a fost bun cu noi și înainte de plecare am început să ne simțim mai bine. Cu toate că nu eram 100% recuperați – am putut călători înapoi spre casă. Pe drum la întoarcere nu am găsit motorină decât la o singură stație care avea coloană de sute de metri. Un polițist s-a îndurat de noi și ne-a ajutat să putem alimenta 36 de litri de motorină. Micul dejun ne-a fost pregătit de Dumnezeu în biserica catolică, unde am avut parte de un mic dejun hrănitor și gustos care ne-a ajutat să conducem încă 14 ore până acasă fără să mai căutăm altceva de mâncare! Dumnezeu are grijă de copiii lui!

Mulțumim Domnului pentru protecția și călăuzirea Sa și dumneavoastră pentru că ne-ați purtat în rugăciunile voastre!

Familia Popa, Florin, Alina și fetițele

Dacă doriți să citiți mai multe vă invităm să accesați https://www.apme.ro/seminarul-national-add-madagascar/

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.